BRA lansering

Diskussion i 'Övriga nordiska flygbolag' startad av MrGunnar, 28 Februari 2016.

1. MrGunnar

MrGunnar Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Nu är hemsidan uppe:
    www flygbra.se

Deras medlemsprogram heter numera BRA Vänner. Frukost ingår fram till kl 9. Free seating verkar leva kvar.

Imorgon måndag antyddes på Malmö Aviations Facebook att det kan hända lite på flygplatserna BRA flyger från.

2. In_Sweden

In_Sweden Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Bokningsdialogen ser mycket snyggare ut än vad jag kommer ihåg Malmö Aviations gamla. Känns som en av de smidigaste jag använt på länge.
    Där emot så verkar den inte fungera på Firefox, alls.

3. Ricci

Ricci Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag tycker det är märkligt att man håller kvar "rusa gatlopp strategin" aka vassa armbågarnasflygbolag..
    Men förutom det tycker jag att det är ett bra flygbolag. ..

Winquman och ARNBER gillar detta.
  4. Juraj

Juraj Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Landade idag på Bromma och såg att The yellow room bytte namn till BRA lounge.

5. Röd matta utrullad vid gate på VBY i morse, samt en jäkla massa "BRA" folk i jackor och nya kläder på plats :)

Dagen till ära hade de flugit ned en SAAB nymålad i BRA färger ... lite ironiskt tyckte jag men men...

Rent generellt har inte emottagandet av BRA landat (hehe) så bra på Öin. Man upplever förändringen som en distansiering från det lokala och det finns nog stor sannolikhet att SAS siffror kommer börja vända uppåt mer och mer. Prismässigt ligger man i paritet nu iaf.

Sen att nya VDn för det lokala är ett unikum kanske inte heller hjälper till ;)

6. El0

El0 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Bjöds på kaffe och livemusik i Umeå kl 06 imorse. (säkert hela dagen...) :) Mysigt.

7. Finns det nånting på öjn som man är positiv till överlag? :)

8. Inte mkt faktiskt...observera att när jag skriver "på Öin" menar jag inte min personliga åsikt. Det är mer surret i allmänhet.
    Men det är väl som vilken landsbygd som helst. folk är gnälliga

9. Smuffe, Lonelyflyer, El0 och 2 andra gillar detta.
  10. twiggs

twiggs Medlem

Jag är mycket nyfiken hur den som formulerat menyvalen resonerat?! :cool:
    Kanske ännu intressantare är hur fliken översätts till engelska? "FAQ We Are Now BRA" :D

Skärmavbild 2016-03-01 kl. 10.42.51.png

Smuffe, Christian Sternudd och Agö gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!