Bra hotellkedja som har extra många hotell i Sydamerika/Brasilien?

Diskussion i 'Hotell' startad av comfytravel, 25 Juni 2014.

1. comfytravel

comfytravel Medlem

Hej!

Någon som vet om det är någon specifik hotellkedja som har extra många hotell i Sydamerika/Brasilien? Jag är där en del och det vore nog klokt om jag valde en och samma kedja vid varje tillfälle.

mvh
    Ulf

2. jumbooze

jumbooze Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Bor så sällan på hotell när jag är där men titta kanske på Melia?

3. Agö

Agö Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    IHG är garanterat starka i Sydamerika.

4. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Brasilien är stort. Sydamerika är ännu större. Vart, lite mer exakt ska du resa?

5. comfytravel

comfytravel Medlem

Primärt Brasilien: São Paulo och Salvador.

mvh
    Ulf

6. jag brukar bo på Fasano i sao paulo. Det är en LHW och brukar vara riktigt bra.
    Det finns ett par Pullman...har bara testa den vid flygplattsen men var helt ok. (Accore)
    SPG så finns ju tyvärr bara Sheraton vid WTC.... ganska tråkigt hotel

Men vore jag du skulle jag går på Fasano. Mycket beoende på hur rese policy serut hos er iofs... det kan vara lite dyrt.

EDIT: Höll ju på att glömma: Radisson... Ganska hög kvalité på det stället, men ligger lite offside

Last edited: 28 Juni 2014
  7. tomle

tomle Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har bott en del på Inter City Premium Porto Alegre, Inter City verkar vara en stor kedja i Brasilien. Rummen var lite slitna men ok standard för Brasilien tycker jag. Kollegorna testade Sheraton Porto Alegre som var sjysstare men långt ifrån kontoret.

Beror ju på budget och location, Sheraton, IHG, Radisson finns ju i Brasilien också.

InterCity Hotéis: MENOR PREÇO Garantido!

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!