Bra erbjudande från Stockholm till Beijing med Swiss

Diskussion i 'Lufthansa Group, Miles & More' startad av aminchini, 3 Februari 2014.

1. aminchini

aminchini Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    1 person likes this.
  2. aminchini

aminchini Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  3. aminchini

aminchini Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hahaha visst :)

4. johhenrik

johhenrik Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det kan säkert vara både och, men förra året var det likadant med flera bolag som hade kanonpriser runt CNY. Jag höll på att boka asap innan jag insåg att jag kanske skulle kolla med mina kollegor i Shanghai om det var en bra tidpunkt att komma. Det tyckte de inte... om jag hade tänkt att jobba med dem iaf. ;)

5. Bästa dealen till PEK och PVG verkar vara SAS affärsklass till Bangkok som Doktorn postade som tillåter stopover på resan för typ 13 000kr tur/retur :) Jag slår kanske till på denna om två veckor så jag kan bjuda en nära vän på födelsedagsmiddag i Beijing på väg till Bangkok :)

6. johhenrik

johhenrik Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Kolla upp att dealen gäller om två veckor dock. Min kollega kollade och då fanns inte priserna för hans datum. Minns dock inte vilka datum det var exakt.

Last edited: 3 Februari 2014
  7. Jakob K

Jakob K Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Beror väl på hur man definierar "deal". Jag tycker nog att det verkar vara en bättre deal att åka med Swiss så man kan sova i flatbeds mm.

8. Value for money med 200% intjäning och stopover för samma pris kan man eventuellt stå ut med SAS :)

1 person likes this.
  9. SWISS avgång till Beijing är kl. 12:30 från Zurich och landar till Beijing kl. 05:15 (kl. 22:15 svensk tid), så det är inte optimalt att flyga med dem och sova även om de har bättre stol än SAS.

På hemvägen har de avgång från Beijing kl. 06:45 vilket innebär att du bör vara uppe kl. 4 på morgonen om du bor på ett hotell inom 3:e ringen i Beijing.

2 personer gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!