Senaste nytt

Bröllopsresa i Club Europe, BA ger oss spridda platser...

doc

Medlem
Jag håller med om att det är en mycket ovanlig konfiguration av upptagna säten för denna flight. Vi valde nu 1C och 1D och hoppas få byta till en fönsterplats på 1A eller 1F.

Håller med om att det såg konstigt ut med fönsterplatserna. Hoppas det löser sig imorgon, att ni får en trevlig resa och grattis.
 

agehall

Medlem
Förmån inom BA ja, men när alla andra erbjuder det som standard så ser jag inte poängen?

Vilken poäng ser du inte? Jag skulle tro att de flesta skulle tycka det är en ganska bra förmån att kunna välja mer eller mindre exakt den plats man vill ha och inse att den i 9/10 fall är ledig trots att man bokar en dryg vecka före avgång.
 

karho

Medlem
Sådär, nu har det löst sig. Idag på morgonen hade 3A blivit ledig, så vi sitter nu på 3A och 3C. :)

Tjoho, skönt att höra, njut av resan nu! *applåderar och kastar ris*

(och skriv gärna en reserapport om du orkar/hinner/prioriterar det)
 

JacobGBG

Medlem
Vilken poäng ser du inte? Jag skulle tro att de flesta skulle tycka det är en ganska bra förmån att kunna välja mer eller mindre exakt den plats man vill ha och inse att den i 9/10 fall är ledig trots att man bokar en dryg vecka före avgång.

Om jag förstår trådstartarens seat map rätt så är alla de bra platserna (fönster) redan norpade. Nu kan förstås detta vara 1/10 fallet men skulle du hävda att tillgängligheten är annorlunda på andra flygbolag i C?
 

karho

Medlem
Om jag förstår trådstartarens seat map rätt så är alla de bra platserna (fönster) redan norpade. Nu kan förstås detta vara 1/10 fallet men skulle du hävda att tillgängligheten är annorlunda på andra flygbolag i C?

Ja, just för att han inte har hög status på BA är väl poängen agehall vill föra fram (tror jag). Alltså bra för de som har status, sämre för de som inte har det.
 
Toppen