Bränna 61K avios

Diskussion i 'British Airways, Executive Club' startad av Mathuas Pettersson, 16 Mars 2016.

1. Mathuas Pettersson

Mathuas Pettersson Ny medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag tänker som så många andra säger upp mitt British Airways Visa men har 61K avios och en 2-4-1 kvar att göra av med, helst under juli. Jag är inte jättehaj på att boka bonusresor så tänkte kolla om nån har förslag på destination. Det är jag och min sambo som åker. Vi ska ha barn i slutet av augusti så det måste vara ett gravidvänligt ställe. Ser helst att det inte kostar så många kronor utöver poängen som gärna får ta slut. Har jag gjort detta inlägg på fel ställe får gärna någon mod flytta det.

Med vänlig hälsning Mathias

Gus gillar detta.
  2. johhenrik

johhenrik Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Om du kör British Airways-appen så kan du där få den att söka på en massa olika destinationer åt dig samtidigt. Bra om man inte har exakta datum osv. Man kan sälla på London - Nordamerika i F exempelvis etc. Ett litet tips för dig om du vill prova att söka lite själv.

3. Homer

Homer Medlem

sthlm-traveler och emailsson gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!