Bottennapp - Menzies Lounge, Landvetter

Diskussion i 'Lounger' startad av Secutor, 2 April 2013.

1. Kan inte hitta något positivt att säga just nu förutom att det är nästan tomt. Internetuppkopplingen är så långsam att jag inte kan logga in på min internetbank, businessclass.se kommer upp efter någon minut.

Försökte med tethering från min iPhone istället, men bara Edge här inne, så det är lika sunkigt.

Vill ladda min iPad, men hittar inget eluttag.

Men dom har i alla fall en espressomaskin - som fungerar :D

Last edited: 2 April 2013
  2. MarcusC

MarcusC Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det är ju ingen höjdar lounge kan jag hålla med om, men den är relativt stor, hygglig utsikt, lite småplock att äta..men visst inte mycket mer.. Dryckes utbudet dock något bättre än SAS bredvid...Kan du inte köra Swedavias trådlösa..gratis om du kan ta emot Sms i tre timmar numera...

3. qwerty

qwerty Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag tycker ändå den är helt ok. Uppkopplingen lämnar mycket att önska, Swedavias brukar funka bättre. Men som sagt är det bra dryckesutbud och så brukar de ha en ok frukost. Utsikten är ju precis som i SAS lounge väldigt angenäm.

4. Marcus_R

Marcus_R Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Sitter där nu. Mat och dryck är helt ok, men håller med om dåligt WiFi och ingen ström.

Men trevlig utsikt en vacker dag som denna :)

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!