Senaste nytt

Bose QuietComfort 35 - trådlösa lurar

Thornado

Medlem
Synd att det inte gäller idag, men får hoppas på returen på lördag. Då gäller det bara att de haft med sig nog många till Tokyo så att de har kvar ett par åt mig på hemresan också...
 

Thornado

Medlem
Ett rykte jag fått är att det kommer vara 25% kommande helg på allt i ombordshopen (Store).
Synd att jag flyger BA i helgen...

Är det någon som flugit (eller flyger just nu) på aktuella datum och kan bekräfta eller dementera om detta är korrekt? Flyger hem från Tokyo imorgon, så bra att veta hur på hugget jag ska vara (om det är rabatt så lär jag de ju annonsera det, men om jag redan vet det kan man ju kanske prata med CC i förväg).
 

teachme

Medlem
Är det någon som flugit (eller flyger just nu) på aktuella datum och kan bekräfta eller dementera om detta är korrekt? Flyger hem från Tokyo imorgon, så bra att veta hur på hugget jag ska vara (om det är rabatt så lär jag de ju annonsera det, men om jag redan vet det kan man ju kanske prata med CC i förväg).

Kan bekräfta att det gäller denna helg, 25% på allt enligt flygvärdinna. Fick mig ett par qc35 (fanns endast 2 par lastade ombord).
 

Grobian

Ny medlem
Nu i påskhelgen som var hade SAS åter igen 25% på ombordshoppingen. Köpte det sista paret ombord för 2600kr. Riktigt bra deal!
Dom presterar bättre än vad jag hade förväntat mig. Gick några meter bredvid två stora grävmaskiner och märkte inte ens att dom var igång förns dom rörde på sig. Hade ingen musik på ens men allt ljud från maskinerna var borta!
 

Impendill

Medlem
Har precis skaffat ett par Q35-lurar. En fråga som jag inte hittar svaret på trots att jag försökt läsa mig till det.
Kan man stänga om medhörningen? Jag tänker mest att när jag är ute och går så blir det ett jobbigt ljud när det blåser mycket, det förstärks i lurarna.

På min JBL700 elite kunde man stänga av medhörningen helt, men hittar det inte på dessa.

Någon?
 
Toppen