Senaste nytt

Bose QuietComfort 35 - trådlösa lurar

teachme

Medlem
Om info jag fick är att det gäller 24-26/3.

Edit: Tänk på att du måste ha tur så att de lastat dem också ombord.

får man de i slutet av flighten eller direkt? funderat på att köpa just inför kommande långflygning i helgen, vore bra läge att slå till ombord!
 

Viking75

Medlem
Ja, annars finns ju alltid risken att produkten är slut när vagnen kommer till en... När jag och frugan åkte till Shanghai blev det en kort promenad för personalen - vi tömde i princip vagnen på rad 1. :)
Ha ha ha! Sitter på rad 2 imorgon, Ser framför mig hur någon på rad 1 gör samma grej, satan vad snopen jag skulle bli.
 

agehall

Medlem
Ha ha ha! Sitter på rad 2 imorgon, Ser framför mig hur någon på rad 1 gör samma grej, satan vad snopen jag skulle bli.
Det är nog inte jättevanligt. Men vi hade haft ett år då vi råkat få en rejäl bunt vouchers från SAS för olika saker och det passade inte att använda dessa till flygresor innan de skulle gå ut, så det var bara att lägga dem på onboard shopping.
 

dino_81

Medlem
Ett rykte jag fått är att det kommer vara 25% kommande helg på allt i ombordshopen (Store).
Synd att jag flyger BA i helgen...

Håller tummarna!

Eller, hur sjutton är det nu igen? Är det ombordförsäljning på kortare linjer? Åker till Berlin på lördag.
 
Toppen