Senaste nytt

Bose QuietComfort 35 - trådlösa lurar

RickardG

Medlem
Är lurarna QC25 och 35 lika bra när det gäller NC?
Ja, jag upplever ingen skillnad, vilket jag däremot gör mellan QC15 och QC25

Bose 35 kostar $349 och Bose 25 kostar $299. Är det värt $50 dollar mer med trådlösa?
Ja, utan tvekan!
När man laddar fungerar NC och ljudet då?
Nej ingen NC, men det behövs inte många minuters laddning för att få ett par timmars lyssnande om det krisar.
 

aldrighemma

Medlem
Vad innebär kassarabatt? Hur får man det?
Kassarabatt betyder normalt en rabatt man kan få vid snabbare betalning än avtalat. T ex om man betalar på 10 dagar trots att man har ett avtal som tillåter 30 dagar netto.
I det här fallet så är det bara ett namn på en rabatt som alla får, beställ bara på elgiganten.se och hämta i varuhus eller få hemskickat så drar dom av 10% vid betalning.
 

Micke_H

Medlem
NC funktionen sluta fungera på min QC35'or ... Lämna igår in dom hos Webhallen i Liljeholmen där ja köpt dom - Killen i kassan berätta då för mig att man inte ska räkna med att NC ska fungera ev bara ta bort någon mörkare ton, och att ja antagligen kommer få betala både frakten och kostnaden för att få produkten undersökt om ja ville "gå vidare med mitt reklamations ärende"...

Bra kundservice ....
 

gneken

Medlem
NC funktionen sluta fungera på min QC35'or ... Lämna igår in dom hos Webhallen i Liljeholmen där ja köpt dom - Killen i kassan berätta då för mig att man inte ska räkna med att NC ska fungera ev bara ta bort någon mörkare ton, och att ja antagligen kommer få betala både frakten och kostnaden för att få produkten undersökt om ja ville "gå vidare med mitt reklamations ärende"...

Bra kundservice ....

Ajfan, jag hade gått direkt till Bose och tagit garantiärendet, men håller med dig om att det är dåligt kundbemötande, även om Webhallen alltid brukar fungera bra för mig.
 

Micke_H

Medlem
Ajfan, jag hade gått direkt till Bose och tagit garantiärendet, men håller med dig om att det är dåligt kundbemötande, även om Webhallen alltid brukar fungera bra för mig.

Drog iväg ett mail till Bose nu och fråga om deras återförsäljare verkligen ska ha sånt kundbemötande och fråga om de verkligen behöver ha lurarna 21 arbetsdagar för att undersöka dom...
 
Toppen