Senaste nytt

Bose QuietComfort 35 - trådlösa lurar

Brandten

Medlem
65392998c8f0872a8a8f0b51286a3516.jpg

3364bbc592cf2680de74cdc62bd340c1.jpg
 

JensE

Medlem
Mina QC35 pajade i helgen. Powerknappen blev lös. Tydligen relativt vanligt kvalitetsproblem. Gick tillbaka till affären där jag köpte och kvitterade ut ett par nya omedelbums. (Apple store)
Får hoppas de nya håller bättre.
Exakt samma problem som en kompis till mig fick. Även han fick nya lurar.
 

JohanA

Medlem
Just att det är sladdlöst är det enda bra egentligen. Noice cancelling är sämre än på QC20. Räckvidden på bluetooth är väldigt låg, utom när man sitter i metalltuben. Logitech har bluetooth som är mycket starkare.
 

trekker

Medlem
Just att det är sladdlöst är det enda bra egentligen. Noice cancelling är sämre än på QC20. Räckvidden på bluetooth är väldigt låg, utom när man sitter i metalltuben. Logitech har bluetooth som är mycket starkare.
Och just att den at sladdlos ar ju det basta, fungerar noice cancelling lika bra som pa qc25 ar jag nojd. Kan nog inte rakna till hur manga ggr jag dragit med mig laptop eller telefon nar jag rest mig upp, eller fastnat med sladden i mat eller dryck i loungen. Nu ligger den nyinkopta qc35 pa laddning och snart ska ljudet testas.
 

JohanA

Medlem
Har inte testat QC25 men har ett par QC15 hemma. QC35 är signifikant bättre än QC15 men som sagt sämre (subjektivt) noice cancelling än QC20.

Sladdlöst är toppen både på plan och hemma. Kopplat den till både tv, dator, iPad och iPhone.
Man kan lagra åtta enheter så det är fint.
 
Toppen