Senaste nytt

Booking af billet - Hvordan mixer jeg SAS Plus og Lufthansa Business?

God aften alle!

Jeg forsøger at booke et familiemedlem til Mallorca - tidstabel og præferencer gør at det er gunstigt med en direkte flyvning i SAS Plus Købenahvn-Palma (A) og Lufthansa Business Palma-Frankfurt-København (P/Z)

Detaljeret:
Skærmbillede 2015-07-16 kl. 20.43.49.png


Alle (for mig) kendte tips og tricks får hverken Lufthansa, SAS eller diverse OTA'er til at få flyvningerne frem. Jeg får SAS Plus flyvningen frem og jeg får Lufthansa Business frem, men jeg kan ikke mixe Premium Economy og Business..

Alle tips til onlinebooking modtages! :)
 
Jeg synes at huske en der på et tidspunkt viste at man kunne gøre det ved at booke via United.
Tak for tipset! United gav desværre heller ikke det ønskede resultat. Jeg får stadig kun SAS Plus Full Flex (C) frem. :(

Ja, på United.com är det enkelt genom att speca legs och bokningsklass.
Hmm.. Jeg får ikke noget der giver mening frem.. Hvis du kan få det frem i A (SAS) og P (Lufthansa) så giver jeg en øl ved lejlighed :)
 
Thank You for Choosing United Airlines!

Tak for hjælpen @oermen - jeg giver nogle kolde :)

En lille heads up til andre - det er essentielt at have USA som billing country når man søger, det var derfor jeg ikke kunne få de korrekte priser frem til at starte med...
 

Dr. Miles

Expert
Thank You for Choosing United Airlines!

Tak for hjælpen @oermen - jeg giver nogle kolde :)

En lille heads up til andre - det er essentielt at have USA som billing country når man søger, det var derfor jeg ikke kunne få de korrekte priser frem til at starte med...
Om du har problem med billing addreas i Danmark, betyder det nog att United har inte fixat bugg än...
 
Toppen