Senaste nytt

Bonusresa till USA

Ja, just det... Det finns ju dom där andra, MAC-dårarna också, tsss....:cool:

Dom är oväntat kraftfulla, tror faktiskt min MacBook Pro kan byta både användarnamn och avatar på din profil om jag försöker :p

Utan att skämta; jag undrade mest om det är en vettig produkt att erbjuda våra medlemmar men jag tror KVS är fel tjänst. Det finns andra tjänster som troligen är enklare/bättre.
 

NotRyan

Medlem
Dom är oväntat kraftfulla, tror faktiskt min MacBook Pro kan byta både användarnamn och avatar på din profil om jag försöker :p

Utan att skämta; jag undrade mest om det är en vettig produkt att erbjuda våra medlemmar men jag tror KVS är fel tjänst. Det finns andra tjänster som troligen är enklare/bättre.

Jo, du har säkert rätt i det, det är lite "meck" med att sätta upp det. Förut fungerade ju både Expertflyer och Awardtravelr bra, men sedan Expertflyer gick sönder och Awardtravelr la ner så kör jag bara KVS. Att använda ANA rätt av är mycket meckigare om man inte har poäng där och United visar spöken ibland....

Om någon kan hitta en tillförlitlig tjänst så vore det ju lysande, om inte du skulle kunna använda dina kanaler in mot GDS-världen och tillsammans med agehall, nilsson och några andra midnattsprogrammerare, hacka ihop nån riktigt bra tjänst :D

Ps. Om jag plötsligt heter Fulflygsfantast imorgon så vet vi, haha... :D
 

eQGo

Medlem
Så KVS-tool är att annat sätt att hitta lediga bonusplatser?

Nu ser det ut som att jag kommer köpa en GOT-EWR t.o.r för 96,000p. Rimligt eller dårskap?
 

Flood

Medlem
Nu ser det ut som att jag kommer köpa en GOT-EWR t.o.r för 96,000p. Rimligt eller dårskap?

Rimligt om den är i business. :cool: Lite dyr om du kör ekonomi, men det beror ju på hur mycket poäng som flödar in också om du kan "slösa" med dem.
 

KVS Tool

Medlem
Det är då man är glad att man har KVS Tool :)

Rekommenderar du KVS Tool för vanliga dödliga?

To the best of our knowledge, none of the KVS Tool users are vampires or other immortal creatures :cool:.

Den kräver väl Windows till att börja med?

Many KVS Tool users run it on their favourite Mac machines:
http://Help.KVSTool.com/#Mac

Jag kör KVS-tool på min iMac, men använder CrossOver, så jag inte behöver en hel Windows-installation för det. Fungerar smidigt.
 
Toppen