Bonusresa runt Påsk till Bangkok

Diskussion i 'Star Alliance' startad av Mr.T, 14 Augusti 2013.

1. Mr.T

Mr.T Medlem

Hej,

Jag och mina 2 söner ska resa hem från Bangkok runt den 17 - 20 April 2014. Försöker hitta 3 st business saver seats på samma flyg men lyckas inte. Är öppen till nästan vilken routing som helst, är vilig att köpa en positionerings biljett om behövs, så länge det långa flyget är i Business Class, dock ej med Air China. Har tänkt att boka via Mileage Plus.
    Hoppas ni kan hitta något, tacksam för all hjälp

2. A380*G

A380*G Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Vad är "hem"? Ange vilken flygplats du vill flyga till och vilket bonusprogram du tänker använda.

EDIT: hur gamla är dina söner? Om infant, är de infant in lap eller infant in seat?

Last edited: 14 Augusti 2013
  3. Mr.T

Mr.T Medlem

Hem = Stockholm
    Bonuspoäng = Mileage Plus United

4. A380*G

A380*G Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tre C-platser på samma flyg på samma gång är ovanligt. Eftersom det är lång tid i förväg kan du boka två, sen hålla ett öga på när tredje plats släpps. Expertflyer har seat alerts tex om du inte kollar själv regelbundet.

Två platser finns tex på Eva Air till VIE och till LHR önskade datum. Även TG har två platser till LHR och till MUC.

Enligt mig är sannolikheten att en tredje plats öppnas upp hög.

5. Mr.T

Mr.T Medlem

Tack för hjälpen, men jag lyckades faktiskt hitta 3 st. Med Asiana från Seoul.

3 personer gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!