Senaste nytt

Bonusresa Manchester - Göteborg med British Airways Operated by Sun Air

Resenären

Medlem
Tack för en trevlig och bra rapport. Likaså tack för tips på väg till Manchester. Åkte via Helsingfors förra gången då slutmålet var Isle of Man.
 
Tack för en trevlig och bra rapport. Likaså tack för tips på väg till Manchester. Åkte via Helsingfors förra gången då slutmålet var Isle of Man.
Flybee har vansinniga mängder codeshare numera så det kan ev vara möjligt att boka genomgående biljett om man kan tänka sig att ha codeshare åtminstone sista sträckan.

Trevlig rapport :) Jag flyger MAN-GOT flera gånger om året men sunair är konsekvent så mycket dyrare än SAS med ett byte att det alltid blir SAS.
 

trekker

Medlem
Tack for alla trevliga inlagg.

Jag blev valdigt positivt overaskad av Sun Air. Jag hade forvantat mig en trang kabin med daligt benutrymme samt en halvkass macka. Nu var kabinen I det narmsta business klass artat, stolen och benutrymmet var overlagset vad man far i Club Europe. Maten holl samma om inte battre klass an vad jag brukade fa pa mina CE resor till HEL, enda skillnaden var egentligen att det bara var kall mat. Drycken var som sagt utomordentlig, jag fragade inte om vad dom hade utover rodvin sa jag vet inte om champagne eller mousserande vin fanns.

Detta var en all economy, men det kanndes mer som all business eller till och med private jet. Priset for denna flygning ar dyr om man betalar med pengar, men den ar i princip gratis om man far tag pa den som reward resa. Jag kan varmt rekommendera er alla att prova den.
 

Moco

Medlem
Det är kul att läsa detta, för jag har aldrig hört någon som har sagt något negativt om denna flight. Det är idel positiva kommentarer.
Visserligen höga priser, som Agö sagt, men ändå en tillgång att ha dessa fantastiska flighter på GOT.
 

niksal

Medlem
Jag har flugit en gång Bromma - Billund (om jag kommer rätt ihåg, Jylland i varje fall) och det var helt suveränt. En liten pärla till flygbolag.
 

palmen

Moderator
Trevligt att läsa om en lite udda flygning och det är väl bara att hålla med om att det verkar vara bättre med economy på denna flight än club europe på "vanliga" BA.
 
Toppen