Bonusresa i I

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av MTS, 15 Augusti 2014.

1. MTS

MTS Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Efter att följt detta forum inser jag att kompetensen finns här för att svara på min fråga... :)

Jag har bokat en bonusresa i april, ARN-OSL-EWR i bokningsklass I. Dvs i business enligt vad jag kan förstå. Men när jag kollar på biljetten i SAS-appen så står det där SAS plus.... Vad gäller, blir det i plus-kabinen eller businesskabinen på A330? De har dragit poäng enligt business, men å andra sidan finns inte
    'plus' med i tabellerna för (amex 2-4-1) bonusresa.

Tack på förhand!

Martin Björnström gillar detta.
  2. Christian R

Christian R DYKWIA

Det er business der gælder på den transatlantiske flyvning, men på ARN-OSL er det Plus - måske derfor det står sådan i app'en.

MTS och Martin Björnström gillar detta.
  3. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Du kan vara lugn - det blir business på TATL-segmenten.

MTS gillar detta.
  4. MTS

MTS Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tack för svaren! Så bra, då får jag bara hoppas på att SAS har den nya kabinen :).

5. NotRyan

NotRyan Medlem

Ja, du får hoppas att dom hunnit få någon A330 med den nya kabinen och att den går på just din flight dårå...

6. drW

drW Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har en likadan direkt flight från ARN till Chicago med AMEX 2 för 1 som också står som plus men jag har platser på rad två så jag är rätt säker på att det är business :)

MTS gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!