Bonusresa bokad med poäng från statuslöst konto där resenären är Flying Blue Gold?

Diskussion i 'Air France & KLM, Flying Blue' startad av jumbooze, 4 April 2013.

1. jumbooze

jumbooze Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hej,

Om en "statuslös" kompis bokar en resa med FlyingBlue miles åt mig, dvs i mitt namn hur blir det med mina (nyvunna) FBG förmåner som lounge/baggage förmåner? [TACK Karin!]

Kan jag tillgodoräkna mig dem ändå?

Jag har letat men det verkar inte finnas något fält där man kan skriva in resenärens FB-nummer.

Annars är det bättre att låta en FBG kompis boka resan åt mig?

// J

2. sigbjod

sigbjod Medlem

1 person likes this.
  3. jumbooze

jumbooze Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Toppen!!! Tack för svaret

4. jumbooze

jumbooze Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hei Sigbjod!
    När de hade hjälpt dig med detta var i bokningen stod ditt nummer någonstans?
    För nu ser jag resan på min profil men på resenärinformation står inget nummer på Flying blue card number.

Mvh
    J

5. sigbjod

sigbjod Medlem

Hvis jeg husker rett, så stod aldri mitt FB-nummer i reservasjonen. Det eneste tegnet var at bookingen dukket opp automatisk i listen over reiser ved innlogging på sidene til AF.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!