Bonusresa över atlanten med Air New Zealand

Diskussion i 'Star Alliance' startad av Bringman, 21 December 2011.

1. Bringman

Bringman Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Efter att ha läst mycket bra om NZ i resereportage samt här på forumet vore det kul att testa dem på nästa resa till USA.

1. Hur brukar det se ut med dem mellan LHR och LAX i business class ? Har kollat en del på det hos ANA men tycker det ser dåligt ut.

2. Är det möjligt att flyga rutten GOT-LHR-LAX-DEN/CLE/IAH/ORD/PHX/SFO-STL på en bokning? Jag har mina poäng hos eurobonus.

2. Roger J

Roger J Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tror du får ett segment för mycket i nordamerika-zonen, men jag är inte säker, möjligt att det fungerar. Om det finns plats enligt din idé så är det bara maila Eurobonus och be dem boka så får du se vad de svarar.
    Tror även en svårighet är att få plats på NZ1 mellan Heathrow och Los Angeles. Kollade ett antal datum under våren och det finns gott om plats i Economy Class både med NZ och United på sträckan men kunde inte hitta en enda plats i Business Class.

3. Bringman

Bringman Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hur många segment får man ha där? I mitt förslag är det ju bara två inom nordamerika och det finns ju många destinationer som kräver en mellanlandning.

Kollade själv under våren och kunde heller inte hitta något då.

Citerar mig själv från rubriken. Såg att jag stavade fel, någon som kan ändra till Zealand?

4. Enligt tidigare erfarenhet släpper Air New Zealand(NZ) ytterligare award stolar runt 2 månader före avgång.

5. Roger J

Roger J Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Stämmer, din rutt borde vara OK enligt Eurobonus.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!