Senaste nytt

Bonuspoäng med Dagens Industri

Efter att ha tecknat DI-prenumerationen i början av Augusti damp dasspappret ner i brevlådan som det skulle. En månad senare när jobbiga säljare försökt trycka på en nya prenumerationer hade inga poäng dykt upp. Avvaktade och hoppades på att de skulle komma in snart, vilket de inte gjorde. Då får man ringa och jaga dem på telefon istället och får svaret att du får dina poäng om ca 1 månad, jaha så ni tänkte inte ge några poäng förrän jag ringer in?

Tillslut dimper poängen ner på Eurobonuskontot och man tänker att allt är frid och fröjd. Nej då märker man att rutan på Eurobonus Bingo inte är ifylld men som tur är kan man ju bara kontakta SAS så löser dem det! NEJ! Då säger kundtjänst att DI måste rapporterat in fel, de kan se poängen men ej bekräfta prenumeration (Såklart sitter DI och ger mig poäng utan att jag har en prenumeration?? Eller vadå?) vilket betyder att jag måste kontakta DI för att få dem att rapportera in prenumerationen korrekt! Nu sitter jag här och undrar om det endast är tidningarna från DI som ska eldas upp...
 

Andreas Q

Medlem
Jag som trodde jag skulle slippa tidningen men ack vad jag misstog mig. Igår kom första blaskan.... Poängen fick jag för en månad sedan
 
Erbjudandet från di är förändrat. En månad kostar nu 199 kr och ger bara 1 000 poäng (från att tidigare ha kostat 99 kr och gett 2 000 poäng). En helårsprenumeration ger numera 20 000 poäng dock!
 

Matsson

Medlem
Jag är trogen kund och betalar således mest, samt får aldrig erbjudanden.
Vidtog i veckan följande listiga åtgärd som starkt rekommenderas:
1 Sa upp prenumerationen .
2 Ny prenumeration via nätet funkar ej då adressen är samma
3. Tog ny prenumeration via nätet, fakturerar annat bolag och tog bort två prickar över Ä i " vägen" på adressen.
4 Allt fungerar och vips 20 000 EB poäng på kontot. Tidningen tusen spänn billigare dessutom.

Tilläggas kan att trevlig dam på DI ansåg detta okej då hon delade min åsikt angående att trogna kunder alltid betalar mest. Nu är det slut med det:)
 
Toppen