Bomhot på Schiphol

Diskussion i 'Flygplatser' startad av JacobGBG, 13 Februari 2012.

1. JacobGBG

JacobGBG Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Schiphol Airport Evacuated Due to Bomb Threat - ABC News

Internationella terminalerna utrymda. Någon som är på plats? Alltid trist när ett hot kan paja reseplanerna för så många. Som tur är kan jag tänka mig att man styr upp det hela hyffsat ordnat på schiphol iaf. Hade det vart CDG så vågar jag itne tänka på kaoset när folk ska tillbaka in.

2. Gnopps

Gnopps Medlem

Land:
    Finland Finland
    För några år sedan satt jag i loungen i Prag när jag blev ombedd att lämna flygplatsen, ingen anledning gavs. Det var vinter så många personer samlades i luftslussarna vid ingången men snart blev vi ivägkörda även därifrån. Polisen som körde iväg oss gav ingen anledning utan sa bara att vi skulle bort, ut i kylan, vilket gjorde många irriterade - eftersom han vägrade kommunicera varför.
    Jag gick till ett parkeringshus och väntade där. Efter någon timme blev vi igen insläppta och förutom lite längre köer vid säkerhetskontrollen var det inte alls så mycket kaos som jag förväntat mig. Inga större förseningar heller bland avgångarna.
    Tydligen var det någon som ringt in ett bombhot till flygplatsen.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!