Bokningsklass i SAS appen visar fel?

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Joshua, 7 Oktober 2013.

1. Joshua

Joshua Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hej!

Har en resa ARN-ORD-CPH-ARN bokad i C klass (bonusresa) men i sas appen visar den att resan är i SAS plus?

Samma sak gällande en resa med Lufthansa som är i C klass men även där står det SAS plus.

Någon annan som har samma senario?

2. Tommy Palomäki

Tommy Palomäki Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har en bokning i C ARN-CPH-PEK-CPH-ARN. På vägen ut appen visar att resan är i Plus och på vägen hem i C. Antar att den första segmenten avgör hur man visar detta. När jag kollar bokningen på SAS.se då har vi platser i C också på avgången CPH-PEK.

Du kan ta det lugnt.

1 person likes this.
  3. telelina

telelina Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag ser samma sak på mina bokningar.

1 person likes this.
  4. Joshua

Joshua Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Bugg alltså, sas.se visar korrekt ser jag men underligt då bonusresan är C rakt igenom men sista leget CPH-ARN är då såklart sas plus och därav visar dem så på hela bokningen?

5. sunkan

sunkan Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag har en awardbokning med EuroBonus-poäng med Thai i first. I appen står den som SAS GO... Jag räknar kallt med att allt är ok då jag har en bekräftad plats 1F i en 380.

/Christian

6. VonMögen

VonMögen Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har liknande resa bokad till USA. Står även den som SAS Plus på appen men C på sas.se. Så du kan vila på hanen ett tag till, SAS vet om problemet med appen :)

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!