Bokning pågår: Gangnam Style Asiana First Class run 2013

Diskussion i 'Reserapporter' startad av Martin Björnström, 11 Juli 2013.

1. Sitter och bokar just nu. Världens långsammaste agent - en Italienare baserad i Liverpool som knappt pratar engelska. Efter att ha gått igenom hela rutten i detalj inser jag att han gjort det på papper. Nu går han igenom den igen, bokstav för bokstav, siffra för siffra. Snart har vi kommit Stockholm till Hong Kong och vi har pratat i 11 minuter :)

7 personer gillar detta.
  2. David

David Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Sitter on hold hos en amerikanska som skall bekräfta min routing och availability... Vem blir klar först? :)

3. Min Italienare gillar inte att vi är längre i Seoul än Hong Kong, han menar att ICN är vår destination och därför får vi inte passera två gånger. Suck. Vi förhandlar nu om att HKG är min destination :)

4. David

David Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Fick precis OK på alla legs men hon beklagade att ARN-GOT bara fanns i ekonomiklass. :)

Nu är jag on hold för slutförande av bokning.

5. palmen

palmen Moderator

Land:
    Sverige Sverige
    F5, spänningen är olidlig :)

1 person likes this.
  6. Fick precis klart allt tror jag, samtalet bröts efter att jag lämnat kreditkortsnumret! Vad gör man nu?

7. vega

vega Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag har USDM poäng på kontot! :)

8. Klart - fått bekräftelsen nu :)

1 person likes this.
  9. Ska du med på "Gangnam style" resa i November? Vi ska ut och bo på Ritz-Carlton i Hong Kong och Seoul, flyga First och dricka mycket Champagne ombord Asiana :)

1 person likes this.
  10. vega

vega Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Haha, vann ett vad i höstas då jag dansade "Gangnam style" dansen på gatan i just Gangnam, Seoul. :)

Låter absolut som en riktigt kul resa! Har en resa redan inbokad med några tjejkompisar i November, men krockar det inte med denna så är jag på! :)
    Ska köpa lite mer USDM då helt enkelt. :) Är det 110k som behövs eller mer?

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!