Bokning på SAS när man inte varit inloggad

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Mr.C, 19 September 2012.

1. Mr.C

Mr.C Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tja,
    En fråga ang. bokningar med SK som jag hoppas någon kan svara på (sökte och hittade ingen liknande info). Har gjort en bokning till BKK när jag inte varit inloggad, vet inte varför men så har det blivit. Och när jag loggar in på mitt EuroBonus så finns skälvklart inte resan under fliken "se/ändra bokningar" även om den från början reggades med mitt EuroBonus Nr. (men det gjorde inte att den fanns på min EuroBonus sida!?! )
    Men den syns såklart när man anger boknignsnummer och namn där denna ruta finns:

"Andra bokningar, genomförda utan att vara inloggad"

Då kommer ju såklart bokningen upp, men finns det något sätt att få den att ligga kvar i min profil utan att varje gång behöva knappa in nr och namn?
    /C

2. Roger J

Roger J Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  3. Magino

Magino Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Detta tycker jag är riktigt kasst på SAS, så mycket smidigare hos British Airways då alla bokningar man lagt in sitt kort i fastnar automatiskt i sin profil.

4. Mikael

Mikael Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har samma problem med Amex 241-resan, den syns inte heller, och det går inte att få den att fastna :-(

5. sungtae

sungtae Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag lyckades få en bokning från mrjet "klistrad" i profilen tidigare i somras. Blev lite förvånad att den låg kvar. Den står som "offline booking".
    Dock ligger den kvar som aktiv fortfarande långt efter att resan är avslutad, liksom en bonusresa som också är avslutad.
    Visar ju på ett annat problem med SAS IT. Det är ju lite störande med att ha en bokningskyrkogård som bara växer. skulle gärna se ett interface med aktiva och avslutade bokningar där även externa bokningar syns.

6. 011430121

011430121 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Kan även försvinna när SAS har varit in och ändrat på bokningen

7. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    De verkar försvinna efter ett par månader. :)

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!