Bokning på Korean Air

Diskussion i 'Skyteam' startad av EBGGOT, 1 Mars 2013.

  1. EBGGOT

    EBGGOT Medlem

    Ort:
    West Coast
    Land:
    Sverige Sverige
    Hej,


    Bokade precis en resa på Korea Air´s hemsidan.

    Det gick inte att fylla i mitt KL bonus kort när jag bokade och det det verkar inte finnas någon funktion som "my bookning" eller liknande för ändring efter bokning. Någon som har något tips på hur jag löser detta?
     
  2. pep

    pep Medlem

    Jeg har de sidste par dage haft forskellige problemer med deres hjemmeside, og kunne ikke få min bookning igennem pga. af forskellige fejlmeddelelser og fordi at de afgange jeg havde valgt ikke dukkede op. Til sidst opgav jeg, og købte Aeroflot i. st,f. Jeg tror ikke de giver adgang til din bookning, jeg har ikke set det. Men du kan da altid få det anført ved check in?
     
  3. EBGGOT

    EBGGOT Medlem

    Ort:
    West Coast
    Land:
    Sverige Sverige
    Medveten resenär väntar aldrig till check in ...
     
    1 person likes this.
  4. Jacob

    Jacob Medlem

    Jag har också haft problem med att förboka plats på Korean Air. Pröva att ringa eller maila.
     

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
×
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!
×