Bokat två rum, hur får jag poängen?

Diskussion i 'Rezidor Hotels & Club Carlson' startad av jumbooze, 20 April 2015.

1. jumbooze

jumbooze Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hej,
    Har nu checkat in på Park Inn, jag och en kollega,
    Jag bokade 2 rum och registrerade mig som gäst i rum 1 och min kollega i rum 2. ( var inloggad på Club C )

Har läst att jag kan få poäng för rum 2 också, hur säkerställer jag det? Min kollega bryr sig inte om poängen.

Fick ingen välkomstgåva här, får man det inte på PI? Eller är de bara dåliga ;) ?

2. Christian R

Christian R DYKWIA

Jeg skriver altid alle værelserne i mit navn og det har virket hidtil.

jumbooze gillar detta.
  3. Jag brukar i liknande fall be i receptionen att det andra rummet ska debiteras mitt rum så jag får poängen och då löser de oftast detta.

4. JWD

JWD Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    För någon månad sedan så bokade jag tre rum åt några vänner. Men jag fick inga poäng alls för rummen. Så jag kontaktade bara kundtjänst och löste det den vägen.

5. miramax

miramax Medlem

jag brukar ha alla rum i mitt eget namn. Har inte varit några problem!

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!