Puttaren
Medlem
Strax innan jag blev EBG bokade jag en resa till NY (1-8 maj) från CPH. Eftersom jag och min kamrat båda har enormt långa ben slantade vi upp 500 spänn var för att boka en plats vid nödutgång.
När jag nu ringer för att kolla det här trasslet med uppgradering så passar jag på att kolla Seatguru hur platserna ser ut. Döm om min förvåning när det nu inte alls är nödutgångsrad längre!
Första tjejen jag snackade med var inte bara allmänt oförstående till att jag alls ringde och störde(!) henne, hon påstod att det inte var något att göra och att ingen där kunde hjälpa mig. På frågan om jag fick tala med någon annan sa hon att, nej, ingen skulle hjälpa mig. Jag bad då att få tala med hennes chef, men det fanns ingen sån sa hon. På frågan om hon var högsta chefen på kundcentret menade hon att, nej, men jag skulle helt enkelt inte få hjälp ...
Lugnade ned mig (tog nog en timme) och ringde in igen. Fick då tala med någon annan som först bad om ursäkt (både för trasslet med platserna och för den oförskämda tjejen). Sen bokade han om oss till olika platser med mer benutrymme och så får vi försöka trassla med ev. uppgradering på flygplatsen.
Nu är frågan om jag kan få tillbaka mina två femhundringar? Försökte få dem att sätta oss i Plus men det gick inte påstod de.
När jag nu ringer för att kolla det här trasslet med uppgradering så passar jag på att kolla Seatguru hur platserna ser ut. Döm om min förvåning när det nu inte alls är nödutgångsrad längre!
Första tjejen jag snackade med var inte bara allmänt oförstående till att jag alls ringde och störde(!) henne, hon påstod att det inte var något att göra och att ingen där kunde hjälpa mig. På frågan om jag fick tala med någon annan sa hon att, nej, ingen skulle hjälpa mig. Jag bad då att få tala med hennes chef, men det fanns ingen sån sa hon. På frågan om hon var högsta chefen på kundcentret menade hon att, nej, men jag skulle helt enkelt inte få hjälp ...
Lugnade ned mig (tog nog en timme) och ringde in igen. Fick då tala med någon annan som först bad om ursäkt (både för trasslet med platserna och för den oförskämda tjejen). Sen bokade han om oss till olika platser med mer benutrymme och så får vi försöka trassla med ev. uppgradering på flygplatsen.
Nu är frågan om jag kan få tillbaka mina två femhundringar? Försökte få dem att sätta oss i Plus men det gick inte påstod de.
Last edited by a moderator: