Senaste nytt

Bokat rum för 0kr i London

MolleX

Medlem
Jag har bokat rum i London nästa vecka i 4 nätter för 0 kr natten på clubcarlson.com. Antar att detta inte kommer hålla men tänkte höra vad det finns för förslag. Raten är "Limited Edition Experience".
 

HON-II

Medlem
Den enda gången jag bott gratis på ett hotell var när Hyatt Regency Kiev invigdes för några år sedan. Hotellet hade öppnat just för bokning av rum, och jag och en japansk kollega var några av de första gästerna. Tyvärr (för hotellet) hade den ukrainska byråkratin satt käppar i hjulet för tillståndet för fiansiella transaktioner och att använda kreditkort. Till hotellets heder respekterade man våra bokningar. Vi bodde helt gratis i två dagar med full frukost och gick t.o.m. till baren och drack några drinkar utan att behöva betala....
 

Jonas C

Medlem
Jag har bokat rum i London nästa vecka i 4 nätter för 0 kr natten på clubcarlson.com. Antar att detta inte kommer hålla men tänkte höra vad det finns för förslag. Raten är "Limited Edition Experience".
Man vet ju aldrig. Oftast antar de att du har bokat med Club Carlson poäng, när det står 0kr i pris på din vistelse. Har hänt en gång när jag hade en best rate guarantee inlagd i bokningen. Snubben bakom receptionen var 100% övertygad om att det var bokat med Club Carlson, fastän jag påpekade var priset stod. Gav upp till slut :)
 
Toppen