Bokat rum för 0kr i London

Diskussion i 'Rezidor Hotels & Club Carlson' startad av MolleX, 18 Februari 2015.

1. MolleX

MolleX Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag har bokat rum i London nästa vecka i 4 nätter för 0 kr natten på clubcarlson.com. Antar att detta inte kommer hålla men tänkte höra vad det finns för förslag. Raten är "Limited Edition Experience".

Jensik gillar detta.
  2. SAS404

SAS404 Medlem

Du kanske har bokat en skrubb?

3. Jonas C

Jonas C Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Namn på hotell och datum tack!

Christian R gillar detta.
  4. MolleX

MolleX Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Bokningsbekräftelsen säger King bed deluxe room, men det kanske är engelska för skrubb.

SAS404 gillar detta.
  5. HON-II

HON-II Medlem

Den enda gången jag bott gratis på ett hotell var när Hyatt Regency Kiev invigdes för några år sedan. Hotellet hade öppnat just för bokning av rum, och jag och en japansk kollega var några av de första gästerna. Tyvärr (för hotellet) hade den ukrainska byråkratin satt käppar i hjulet för tillståndet för fiansiella transaktioner och att använda kreditkort. Till hotellets heder respekterade man våra bokningar. Vi bodde helt gratis i två dagar med full frukost och gick t.o.m. till baren och drack några drinkar utan att behöva betala....

slugger4567, Gus och Mikael Stillman gillar detta.
  6. Andreas Eriksson

Andreas Eriksson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag har bott gratis några gånger. De 2-3 gångerna de har hänt har det varit en pre-paid rate som aldrig dragits från kortet.

7. Jonas C

Jonas C Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Man vet ju aldrig. Oftast antar de att du har bokat med Club Carlson poäng, när det står 0kr i pris på din vistelse. Har hänt en gång när jag hade en best rate guarantee inlagd i bokningen. Snubben bakom receptionen var 100% övertygad om att det var bokat med Club Carlson, fastän jag påpekade var priset stod. Gav upp till slut :)

SNIFF gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!