Bokar konferens på Hilton hotell - får jag poäng för alla deltagare?

Diskussion i 'Hilton Worldwide & HHonors' startad av Martin_1, 3 November 2012.

1. Martin_1

Martin_1 Ny medlem

HEJ!
    Har följt forumet länge, men har fram till nu inte haft ett behov av att skriva ett inlägg. Ska anordna en liten konferens i Bukarest, tänkte boka in alla på ett double tree (själv kommer jag bo på hilton), finns det några möjligheter att tillgodose sig hhonors poäng/stays för övriga deltagare? Det vore gött då jag nog annars kommer halka ner till Silver. Har för mig att jag lyckats med det någon gång gått på CC i alla fall?
    Tips? ps BC.se är toppen!

2. Peter Månsson

Peter Månsson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hej Martin, och andra!
    Jag har för något år sedan fått tillgodoräkna mig totalt 2 rum,men inte fler. Om du betalar för 2 av rummen och ett av dem är ditt skall det gå bra. Övrig spend på Hilton som du betalar på samma nota som rummen räknas också i HH. Kom ihåg att kolla din inställning för earnings på HH för att få max enligt din profil. Hilton HHonors Points | Earning & Using Points, Earn Points for Rewards | Hilton HHonors
    Instämmer i att BC är riktigt bra.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!