Boka via Amomas hemsida?

Diskussion i 'Hotell' startad av Majsan, 22 Augusti 2016.

1. Majsan

Majsan Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag och två vänner ska till Budapest och har hittat ett hotell vi vill bo på. Finns det någon här som har bokat via amoma.com? Har läst lite recensioner och många är inte bra men samtidigt borde inte stora sajter som trivago och momondo hänvisa till en bluffsida. Såg momondos tv reklam igår och amomo var med tillsammans med hotels.com och booking.com. Till saken hör också att amomas pris är flera tusen kronor lägre och bara en sån sak gör en skeptisk.

2. adhoc76

adhoc76 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Någon bluffsida är det inte fråga om. Däremot finns det en rad argument för att boka direkt med hotellet istället för en tredjeparts-sida. Finns flera trådar om det på forumet. Men var och en gör som den själv vill. Någon anledning att tro att just amoma.com skulle vara sämre än någon annan tredjeparts-sida finns det knappast.

3. Michaels

Michaels Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag har bokat genom amoma för ett par år sedan och det var inga problem,prisskillnaden var väl beroende på att det inte ingick någon moms i deras priser (om jag minns rätt).

4. Majsan

Majsan Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jo jag vet att man borde boka direkt på hotellets hemsida men i det här fallet skulle jag spara nästan 3000kr. Va skönt att det fungerade bra för dig Michaels, har bara lite svårt att se förbi alla dåliga recensioner.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!