Boka tre rum i London, får jag Club Carlson-poäng för alla rum?

Diskussion i 'Rezidor Hotels & Club Carlson' startad av 011430121, 18 Augusti 2013.

1. 011430121

011430121 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Vet att jag har läst om detta på BC men kan inte hitta tråden. Skall boka 3 rum X 3 nätter i London på Radisson, undran får jag poäng för alla 3 rummen, det är jag som betalar rummen.

2. palmen

palmen Moderator

Land:
    Sverige Sverige
    Jag bokade 2 rum i 2 nätter på Park Plaza Westminster Bridge tidigare i år. Jag betalade notan för båda rummen och fick 4 nätter och 2 stays krediterade till mitt konto.
    Om jag kommer ihåg rätt så var det dock andra som hade andra erfarenheter om det motsatta att de bara fick för 1 av rummen.

3. 011430121

011430121 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tack palmen

4. johan_fbg

johan_fbg Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Som sagt är det lite OT men detta saxade jag från CC's egna T&C: You may earn Points on up to three rooms booked under the same reservation, but credit for multiple rooms must be requested at or before the time of check-in.

Club Carlson Terms and Conditions

5. 011430121

011430121 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tack för informationen

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!