Senaste nytt

Boka Star Alliance-awards online med Eurobonus

fcx

Medlem
Nu kan man boka Star Alliance-awards online hos SAS. Hurra!!

Star Alliance Award | SAS

SÅ FUNGERAR DET
För att boka en bonusresa med Star Alliance, ange datum och destination ovan. Välj sedan den resa som passar bäst och klicka på Skapa temporär bokning.

Vi skapar en reservation för en resa som du kan boka genom att ringa oss. Vi sparar din temporära bokning under 48 timmar och håller dig informerad om när den kommer att utgå. Du kan kontrollera din temporära bokning under Mina bokningar

När du slutför din bokning betalar du med dina EuroBonus-poäng. Du måste därför se till att dina poäng fortfarande är giltiga innan du ringer till oss. Kom också ihåg att ha ditt kreditkort nära till hands för att betala för skatter och avgifter.

Skatter och avgifter ingår inte i priset för resan och beräknas när du slutför din bokning per telefon.

BRA ATT VETA

Produkter och tjänster som erbjuds av Star Alliance-flygbolag kan skilja sig från SAS och ytterligare bagageavgifter kan tillkomma

För närvarande kan du inte aktivera kampanjer, tex American Express i Star bokningssystemet. Det innebär att du inte kan göra en tillfällig bokning om du inte har tillräckligt med poäng för fullpris. Du kan endast använda erbjudanden och rabatter när du ringer till SAS Sales & Service/EuroBonus för att slutföra din bokning.
 
Last edited:

Geiden

Medlem
Spännande! Undrar om man kommer åt "alla" rewards, samt om man kan temporärboka, och sen ringa Tallin och bekräfta om man vill köra 2-4-1
 

aldrighemma

Medlem
Spännande! Undrar om man kommer åt "alla" rewards, samt om man kan temporärboka, och sen ringa Tallin och bekräfta om man vill köra 2-4-1

Verkar inte så :-(

"För närvarande kan du inte aktivera kampanjer, tex American Express i Star bokningssystemet. Det innebär att du inte kan göra en tillfällig bokning om du inte har tillräckligt med poäng för fullpris. Du kan endast använda erbjudanden och rabatter när du ringer till SAS Sales & Service/EuroBonus för att slutföra din bokning."
 

Senator

Moderator
Tudelat känsla. Bra att det kommer, och kanske bättre att släppa detta iterativt. Men samtidigt känns det som en ganska medioker kundupplevelse. Dock är detta för de EB-medlemmar som inte hänger här och har en hel community till disposition för att hjälpa dom ;)

Jag undrar på om någon har detta telefonnummer?

Capture.JPG


Är det som i USA: 1-800-UNITED1? :p

OT: min sambo äger en redovisningsbyrå, och det är ett yrke med stora behov av stadig utbildning. Så hon deltar på ett antal kurser varje år. Vid ett tillfälle skulle hon på en kurs för deras webbaserade mjukvara.

Där fanns en äldre herre som nog hade jobbat med redovisning sedan Folkhemmets begynnelse. Instruktören talade varmt om hur enkelt det var nu "som allt låg i Molnet". Herren undrade efter en timme om han kunde få telefonnumret till "Molnet" :D Ovan bild fick mig direkt att tänka på honom.
 

chazzie

Medlem
Spontant så klart ett steg i rätt riktning! Det kommer dock upp förhållandevis osexiga förslag när jag söker, men det lär väl utkristallisera sig om det går att söka sträcka-för-sträcka och se vad man kan hitta på.

Innebär detta slutet för kreativa routings? Vid sökning mot Auckland med inrikes start i Norrland så är det i princip bara Thai och Singapore Airlines som visas, inga trevliga varianter via t.ex. Tokyo.
 
  • Gilla
Reactions: Gus

jumbooze

Medlem
Please select a flight that is 48 hours ahead of current time :/
Visar inte F även om det finns på United
Tele nr visar rätt nu
 
  • Gilla
Reactions: Gus
Toppen