Boka SPG Luxury Privileges priser och förmåner

Diskussion i 'Starwood & Preferred Guest' startad av Taggen, 1 Augusti 2017.

1. Taggen

Taggen Medlem

Starwood har ett program för resekonsulter och resebyråer, SPG Luxury Privileges. De har tillgång till att boka SPG-hotell till andra priser och om man bokar via en ansluten resekonsult så kan man också få en del extra perks á la Virtuoso som uppgradering, sen ut-checkning, frukost osv.

Welcome to STARWOODpro

Är det någon som har haft kontakt med någon ansluten resekonsult/resebyrå som är baserad i Sverige som det går att boka SPG Luxury Privileges?

2. jumbooze

jumbooze Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag har bara sett representanter online ( i USA) och bokat med Virtuoso , jmf dock alltid med lista med perks för att se om man tjänar på SPG lux

3. Taggen

Taggen Medlem

4. André B

André B Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    En liten bump här, men whatahotel.com kan du boka luxury privileges igenom online.

Har själv bokningar genom den, första vistelsen kommer om typ 2 veckor. Bokningen gick igenom och blev till ett SPG-reservationsnummer där allt ser korrekt ut, så jag har inget jag misstror hos sidan just nu.

Last edited: 8 Januari 2018
    jerixon gillar detta.
  5. Per N

Per N Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    @André B hur gick det med din bokning, fungerade allt som det skulle?

6. André B

André B Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det gick superbra, inga konstigheter vid incheckning, fick till och med ett litet brev från hotellets GM där de tackade för att jag var en Luxury Privileges resenär och listade alla förmåner som ingick.

jerixon, jumbooze och Per N gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!