Boka SJ biljetter 2 för 1 den 10/9

Diskussion i 'SJ & SJ Prio' startad av johanf, 10 September 2011.

1. johanf

johanf Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hittade precis detta på SJs erbjudande-sidor:

1 person likes this.
  2. Roger J

Roger J Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Vilken skum kampanj. Varför kör de den? Alla andra skulle ju försöka få folk att köpa på hemsidan.

3. Sakoz

Sakoz Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag har besökt några resecenter då denna kampanj varit, och primärt är det nog för att sälja evenemangs biljetter , SJ bjuder på lite bubbel, kaffe, godis m.m. och försöker sälja in ett paket med tågresa och ett evenemang (ex. artist, show, stor -fotbolls -hocketmatch). Tror att några säljare heller inte var från SJ.

4. Roger J

Roger J Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    OK, det förklarar väl saken. Annars är det tunnsått med specialare. Har aldrig fått ett enda specialerbjudande för Prio Black till exempel.

5. henrik l

henrik l Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag var nere vid resecentrum hemmavid i lördags och möttes av jättekö. Mitt mål var att boka två t & r till Göteborg. Konstaterade snabbt att jag inte står i kö en timme för att spara 220 kr:(

1 person likes this.
  6. Roger J

Roger J Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ha ha. Folk är galna.

7. Jonas C

Jonas C Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hade några SJ vouchers som jag bestämde för att spendera på detta erbjudande. Blev en tur och retur Vås-Gbg X2000 1klass + käk på hemresan för 502kr. Inte sån våldsamt stor penningbesparing, men skönt iaf att ha spenderat deras värdelösa vouchers på något av värde.

Lyckades tränga mig före i kön lyckligtvis nog, men som vanligt tog det nästan en halvtimme för den inkompetenta personalen att hantera min "komplicerade" bokning...

1 person likes this.
  8. riche

riche Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Nya "invigningar" enligt mailet med nya 2 för 1-erbjudanden:

Öppningserbjudanden:
    Res 2 för 1.
    Du får köpa två tågresor till priset av en. Erbjudandet gäller för alla resor med SJ i Sverige, Danmark och Norge fram till och med 29 februari 2012. Du får köpa max två tur och retur-resor per person. Erbjudandet kan bara köpas i våra upprustade resebutiker vid nyinvigningen och kan inte kombineras med andra rabatter.

Välkommen till nyinvigningen av SJ Resebutik på följande orter:
    Norrköping – fredagen den 7 oktober, kl 07.30-18.00
    Linköping – fredagen den 7 oktober, kl 07.45-18.00
    Katrineholm – lördagen den 15 oktober, kl 08.15-15.45
    Örebro – lördagen den 22 oktober, kl 07.30-13.15
    Gävle – fredagen den 28 oktober, kl 08.45-18.10
    Skövde - fredagen 4 november, kl 07.00- 20.00
    Karlstad - måndagen 14 november, kl 08.00-18.00

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!