Boka rum med poäng och dottern bor där?

Diskussion i 'Hilton Worldwide & HHonors' startad av flapps, 26 Juni 2016.

1. flapps

flapps Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hej
    Min dotter sitter fast i USA och behöver ett rum för natten. Jag har en drös med poäng så jag kan boka en natt på Hilton till henne. Men kan hon bo där på mina poäng och bokning? Har försökt att hitta lite svar men hittar inget. Det är ju inga problem att boka med mitt kreditkort men det kostar lite mer än 30.000 p

mvh flapps

2. Christiansson

Christiansson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag har bokat åt mina ungar och bättre hälft, alltid funkat bra, har gjort det på Hilton, Marriott och Radisson. Det brukar finns ett fält att fylla i för att namnge den som skall bor där. Bara hennes namn finns på bokningen så skall det inte vara nåt problem.

flapps gillar detta.
  3. flapps

flapps Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Där gick det undan. Stort tack för snabbt svar.

4. Detta gör jag i tid och otid åt min fiance och aldrg stött på problem. Det finns ett fält additional name där du fyller i hennes namn och när hon checkar in får hon dina förmåner med.

flapps gillar detta.
  5. flapps

flapps Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tackar för snabba svar ..

6. pljung

pljung Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Kan samma sak fungera för en bokning endast med pengar, alltså att jag bokar till min sambo och hon får mina förmåner trots att jag inte själv ska bo på hotellet?

7. FF#1

FF#1 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ja det brukar funka, har bokat åt min fru, satt henne som incheckare. Sen har hon checkat in och jag har fått förhinder. sen har hon checkat ut och betalat, brukar inte vara nått problem.

Gus gillar detta.
  8. pljung

pljung Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tack för infon :)

9. taxvalp

taxvalp Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag har en likande tanke för en kommande resa där min far ska med men det är osäkert i det sista om jag kan följa med. Det är ju i gränslandet med att någon annan får förmånerna på kortet i bokningen. Någon som haft problem med detta i praktiken?

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!