Boka resa till USA för att se sportevenemang

Diskussion i 'Övrigt' startad av jerixon, 8 Februari 2016.

1. jerixon

jerixon Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ja så om ni bokar resor där sport är inblandat så vore det roligt att läsa om det! :) sist i December körde jag SAS Business över till NYC för NFL, NBA och NHL under ett par dagar! Kombinerat med Spotted Pig, Red Rooster och Standard Grill m.m så kan man inte annat än älska NYC

2. flum

flum Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag skulle definitivt kunna tänka mig att haka på en "usa-sport-resa", bara kalendern tillåter.

jerixon gillar detta.
  3. Agö

Agö Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har du fortfarande inte bokat Lufthansa F + Swiss F till San Francisco? Giants väntar på dig.

4. jerixon

jerixon Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    I sommras när jag var på Minnesota Twins avgjorde de med en homerun på sista pitchen för dagen!
    Otroligt fin nya arenan i Minneapolis är! :)

5. flum

flum Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Baseball undviker jag dock! o_Oo_O Väntar på slutgiltigt datum när Swiss börjar köra B77W till SFO.

jerixon och Agö gillar detta.
  6. jerixon

jerixon Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag själv hade nöjt mig med C, men så är jag mest intrsserad av resmålet trots allt. Iof vore det kanske mäktigt att testa någon gång!!

7. jerixon

jerixon Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Otroligt trevligt att dricka sig berusad och bara umgås under dessa matcher dock :)

Holloman gillar detta.
  8. Agö

Agö Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    jerixon gillar detta.
  9. flum

flum Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Till San Francisco är inte Lufthansa F sååå mycket dyrare än C med SAS. Tyvärr har dom nyligen höjt priserna men för ett år sedan fick man ARN-SFO i Lufthansa First för 33k.

JohanA och jerixon gillar detta.
  10. jerixon

jerixon Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ja jag själv bokar nästan bara biljetter i F eller C om jag utnyttjar awardsresor.... Annars brukar det bli ifall det är ordentligt bra kampanj och alltid under 15k nästan, men det är ju högst individuellt och beroende på vilken resebudget jag för tillfället :)

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!