Boka resa i Mars/April med SAS kampanjen

Diskussion i 'Flygbiljetter' startad av Fixter, 14 September 2015.

1. Fixter

Fixter Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Med SAS ny kampanj nu har jag hitta bra priser till London för mig och Damen, dock så Får vi en liten nu i Oktober, kan jag boka med ungen redan nu o sen bara lägga till namn osv efter?

eller måste man ha allt klart med födelsenr osv?

Gus gillar detta.
  2. andersl

andersl Medlem

Jag har en bokning ARN - HKG i december som jag bokade innan vårt barn var fött, så jag hittade på ett födelsedatum vid bokningen, och ringde SAS och ändrade det efter att hon fötts. Det var inga som helst problem (eller kostnad) att göra det.

Gus gillar detta.
  3. Fixter

Fixter Medlem

Land:
    Sverige Sverige

Perfekt, får nog bli något liknande här, Tack

4. Buffy

Buffy Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag bokade också resa till London med SAS innan vår föddes i Mars. De la till personnummer efteråt. Hem flög frun och lillen Norwegian och enda fär var att vi fick vänta med att lägga till passnummer.

5. olo

olo Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jättebra tråd, men det hade varit fint om rubriken hade varit något i stil med "Hur bokar jag en biljett för en infant som ännu inte är född?" eller liknande. Det skulle att fler hittar dessa användbara tips i framtiden. :)
    Som trådskapare kan man ändra rubriken i efterhand.

Smuffe, Buffy, Gus och 1 annan gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!