Boka points + cash för någon annan än kortägaren?

Diskussion i 'Rezidor Hotels & Club Carlson' startad av mry, 1 Februari 2014.

1. mry

mry Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag vet att man får boka rum för poäng åt någon annan än kortägaren men gäller det även för points + cash är ju en bra fråga som iaf inte jag hittar ett svar på någon stans på clubcarlson.com.

Det enda jag hittar är det som står när man bokar:
    Sen i nästa steg i bokningen kan man välja att boka åt kortägaren eller någon annan och då skriva in namn på den man bokar åt.

Någon som har en aning om vad som gäller?

2. Chrille

Chrille Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det går att boka flera rum samtidigt på point+cash så i den bemärkelsen går det att boka åt någon annan. Jag har dock för mig att kortinnehavaren också skall bo på hotellet, så jag tror inte att det går att boka detta erbjudande åt en kompis om man inte själv planerar att dyka upp.

3. Chrille

Chrille Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hm, nu har jag själv bokat points+cash åt en familjemedlem, utan att själv ha tänkt följa. Vad händer, någon som testat?

4. mha321

mha321 Medlem

Jag har gjort det åt en polare på Radisson Heathrow, och det fungerade utmärkt. Han fick till och med CCG-förmånerna.. Betalades med hans Amex och mina poäng.

Chrille gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!