Senaste nytt

Boka med App 3000p extra

Valley

Medlem
Två bokningar via appen. Samma hotell och datum. Men ena var för mig själv och den andra för en kollega.
Får man då dubbla bonuspoäng ? Någon som vet ?

Annars märks det inom kort
 

mry

Medlem
Du kan inte få poäng för två bokningar samtidigt enligt deras villkor så står bägge på ditt kort ger det ena 0 poäng om det är två bokningar. Ska du ha poäng för bägge rummen så måste de vara i samma bokning.
 

mry

Medlem
Jag fick 3000 bonus poäng för en bokning för poäng på Radisson Blu Royal i Dublin. Vi satte en barnota på rummet så jag fick betala typ 100 kr och fick poäng för det samt 3 000 poäng (Promotion Points - Download. Book. Earn. Bonus).
 

Jensik

Medlem
Detta funkade alldeles utmärkt på mina 7 senaste bokningar. Kan även meddela att det gick alldeles utmärkt att få in de 3000 extrapoängen för 2-4-1 bokningen via appen. Jag har också lyckats få in dubbla poäng via Club Carlson Europe, Middle East & Africa Promo: Double Points At Select Hotels September 4 – October 15, 2014, även fast mig veterligen inga Nordiska hotell var med på denna deal (anmälde mig ändå, om iaf att jag skulle rest till något hotell som var med på detta). Jag tackar och tar emot för detta! :)
 

NotRyan

Medlem
Du kan inte få poäng för två bokningar samtidigt enligt deras villkor så står bägge på ditt kort ger det ena 0 poäng om det är två bokningar. Ska du ha poäng för bägge rummen så måste de vara i samma bokning.
Enligt villkoren ja, Jag har fått poäng för 2 olika bokningar samma natt på samma hotell :)
 

Jensik

Medlem
Har precis bokat 2 bokningar för Oslo i november. Ska bli intressant om jag får 3000 extrapoäng med min firmas PCR nr (preferred customer number). Bokade via appen och skrev in PCR'nret under corporate account id och fick vår rate (skiljde ett par hundra NOK per natt mellan standard och min firmas rate).
 

mry

Medlem
Har precis bokat 2 bokningar för Oslo i november. Ska bli intressant om jag får 3000 extrapoäng med min firmas PCR nr (preferred customer number). Bokade via appen och skrev in PCR'nret under corporate account id och fick vår rate (skiljde ett par hundra NOK per natt mellan standard och min firmas rate).

Jag har bodde med en sådan rate torsdag-fredag förra veckan så kan säga till om jag fick det elller ej när det kommit in...
 
Toppen