Boka med App 3000p extra

Diskussion i 'Rezidor Hotels & Club Carlson' startad av MarSecLtd, 8 September 2014.

1. MarSecLtd

MarSecLtd Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Elias, Jensik och Agö gillar detta.
  2. Agö

Agö Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tack, ska försöka komma ihåg det. Tycker dessvärre att deras app är bedrövlig.

3. Steve

Steve Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Gäller det även stays med points?

4. MarSecLtd

MarSecLtd Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Enligt min bedömning @Steve nej. Står i TC "pay in full for a Gold Points-eligible stay" "using Points + Cash are not eligible"

5. Jensik

Jensik Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tack för tipset @MarSecLtd ! Har nu avbokat min vistelse på Radisson Scandinavia i Köpenhamn för nästa vecka och lagt in en ny bokning via den usla appen (ja @Agö, du är inte den enda som tycker appen är horribel!). Hoppas det kommer in lite fler poäng på kontot efter den vistelsen

6. rob74

rob74 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Såg denna igår... Så nu har jag bokat om 4 vistelser där priset var oförändrat.
    Hade även en 2-4-1 på Arlandia samt 2 nätter på Malta för nästa vecka, men där hade priset gått upp så då får det vara.

7. Jonas H

Jonas H Medlem

Tack för den upplysningen. En av två kommande vistelser gick i alla fall att ändra, för den andra kändes dubbla priset svårt att motivera.

8. mha321

mha321 Medlem

Bokade om en natt i slutet på veckan. Den blev till och med 50 spänn billigare, utöver de extra poängen. :)

9. Gäller detta erbjudande för 2-4-1 priserna?? Blev inte riktigt klok på det då jag läste villkoren :confused:

10. Chrille

Chrille Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    +1 på att appen är bedrövlig. Enda möjligheten är att man först kollar på webben, och sedan bokar med appen. Nej, jag vill ha tillbaka extrapoängen för bokning via webben! Dags att återställa detta nu!

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!