Senaste nytt

Boka Lufthansa och Swiss i samma bokning

AABack2ARN

Medlem
Den vanlige resenären kanske helt enkelt bokar via google flights eller expedia (om detta nu råkar vara det billigaste)? ;)
 

palmen

Moderator
Den vanlige resenären kanske helt enkelt bokar via google flights eller expedia (om detta nu råkar vara det billigaste)? ;)
Jag tror inte "den vanliga resenären" hittar till google flights.
Själv är jag dock nyfiken på bokning via just google travel och vad det innebär, antar att de fungerar som en vanlig nätresebyrå som det itne går att komma i kontakt med om det blir problem. Eller är det som att man gjort köpet av Lufthansa direkt?
 

mha321

Medlem
Jag tror inte "den vanliga resenären" hittar till google flights.
Ska vara i Sverige då möjligen. I både USA och England känner jag ganska många som går dit som första alternativ nuförtiden, och det är definitivt folk som räknas som "vanliga resenärer".

Själv är jag dock nyfiken på bokning via just google travel och vad det innebär, antar att de fungerar som en vanlig nätresebyrå som det itne går att komma i kontakt med om det blir problem. Eller är det som att man gjort köpet av Lufthansa direkt?

Det vet jag inte säkert, men jag har svårt att tro att det är som att ha gjort det med Lufthansa direkt. Säkert antingen genom avtal med någon tredje part.
 
Toppen