Boka hotell med bonus poäng hur gör man?

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av isv97tkn, 28 Februari 2013.

1. isv97tkn

isv97tkn Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hej
    Hur bokar man hotell med bonuspoäng.
    Om jag försöker göra det via SAS hemsida ( inloggad såklart) så får jag knappt något alternativ.

Enligt den här sidan så finns det ju några hotel i alla fall :)

http://www.sas.se/Misc/boka-hotell/Boka-hotell-for-poang/

Skulle vilja boka The MayFair Hotel i London för 20' men det verkar omöjligt.

Det enda hotell jag får upp är nåt ställe i Watford.

Måste man ringa för att boka vissa hotell eller hur funkar det?

2. isv97tkn

isv97tkn Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tydligen så ska man kunna boka alla hotell via sas hemsida . Dyker det inte upp när man försöker boka så finns det inga lediga rum.
    Ganska logiskt men man blir ju lite fundersam när det inte verkar finns ett ledigt rum under hela 2013 på ett hotell.

http://www.sas.se/eurobonus/tjana-poang/Hotell/
    Vilket skitbonusprogram det verkar vara.

3. kristerj

kristerj Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Förr kunde man boka centrala hotell i London med EuroBonus-poäng, men numera har jag samma erfarenhet som du, endast hotellet i Watford dyker upp när man söker hotell i London på SAS EuroBonus sidan. Bättre att du samlar Club Carlson poäng istället, då finns det mcket att välja på. :( Har tyvärr inte heller brytt mig om att ringa SAS EuroBonus och försöka boka den vägen.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!