Boka flera rum??

Diskussion i 'Hilton Worldwide & HHonors' startad av Charlie D, 30 Augusti 2016.

Tags:
  1. Charlie D

Charlie D Medlem

Jag är egentligen en SPG-kille, men har Diamond genom status match. Således är jag väldigt okunnig om Hiltonprogrammets möjligheter. Jag har sett att många här på BC kör hårt på Hhonors och hoppas därför på lite tips.
    Jag har sedan tidigare i mitt namn bokat 10 rum för mig och ett gäng kollegor som ska till Birmingham i några dagar. Hur gör jag för att maximera min intjäning i HHonors och för att allt ska flyta så smidigt som möjligt?

wearonourway gillar detta.
  2. Jakob Österberg

Jakob Österberg Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tror att du kan få poäng för max två rum samtidigt. Hilton har gott om kampanjer man kan signa upp sig för och få dubbla och trippla poäng för varje natt osv.

wearonourway och Charlie D gillar detta.
  3. wearonourway

wearonourway Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Detta stämmer och precis vad jag tänkte skriva. Aktiveringslänken för dubbla poäng 1 Sep - 31 Dec är inte online ännu, men se bara till att registrera dig för detta INNAN ni checkar in så kommer du få dubbla poäng för två rum under vistelsen.

Om ni har särskilda önskemål eller frågor skulle jag skicka ett mail till hotellet innan eller alternativt deras GM.

4. Charlie D

Charlie D Medlem

Tack. Var och när hittar man dubbleringslänken?

5. palmen

palmen Moderator

Land:
    Sverige Sverige
    Med största sannolikhet i denna tråd

6. wearonourway

wearonourway Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  7. jumbooze

jumbooze Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Om du har möjlighet så kan du kanske få dem att flytta alla kostnader från rummen över till din nota och se om du får mer poäng

Jakob Österberg gillar detta.
  8. wearonourway

wearonourway Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Charlie D gillar detta.
  9. Charlie D

Charlie D Medlem

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!