Senaste nytt

Boka First Class med EuroBonus AMEX 2-4-1 (2 för 1) voucher

Homer

Medlem
Du bör ha det i åtanke att tråden startades länge sedan av en icke hardcore medlem så man kan inte fötvänta sig att information i första inlägget ska uppdateras ofta.

Kommer säkert att uppdateras när någon riktig hardcoremedlem med SAS som huvudintresse gräver fram interndokument/sales info med fullständiga och exakta villkor.
 

Homer

Medlem
ANA verkar inte ha F från Japan till Hawaii, men däremot United.
210.000 till Hawaii, oavsett om man flyger via Asien eller USA?
Jag har för mig att det var någon hake med att inte flyga via andra zoner...?
 

Totopez

Medlem
ANA verkar inte ha F från Japan till Hawaii, men däremot United.
210.000 till Hawaii, oavsett om man flyger via Asien eller USA?
Jag har för mig att det var någon hake med att inte flyga via andra zoner...?
Var väldigt uppmärksam när du bokar med United. Det finns många flyg till Hawaii som har en riktigt usel "first" med recliners. Utan att ha provat UAs first till Hawaii (men vanlig domesticerad) så tror jag att ANAs C är bättre. Men det finns det andra här som vet bättre än jag.
 

spritfet

Medlem
Var väldigt uppmärksam när du bokar med United. Det finns många flyg till Hawaii som har en riktigt usel "first" med recliners. Utan att ha provat UAs first till Hawaii (men vanlig domesticerad) så tror jag att ANAs C är bättre. Men det finns det andra här som vet bättre än jag.
Jag har nyligen kikat på Hawaii med *A:
ANA flygs av Air Japan - som jag inte har koll på, men säkert någon annan här?
Du har även OZ C som flyger A333 från ICN, vilket du kan kombinera med F från Europa.
 

Sven

Medlem
Många verkar ha bra koll på tillgången av award biljetter i first/business. Måste man undersöka varje flygbolag för sig eller finns det någon gemensam sökmotor för *A.
 

ErikLi

Medlem
Jag har en bokning till San Francisco med SAS business i mars. Tanken är att titta två veckor innan avresa om det dyker upp Firstbiljetter för resan dit, och behålla min vanliga hemresa i business. Kan det vara en idé för andra? Ändringsavgiften är ju bara 150 kronor per person.

Är lite amatör, men hur funkar detta. Har du bokat sas t&t i business med 2-4-1 och har möjlighet att byta till tex LH first om det kommer fram tillgänliga biljetter? Eller vad missar jag?
 
Toppen