Boka en viss resa hittad på Matrix

Diskussion i 'Flygbiljetter' startad av mikaelf, 21 Oktober 2014.

1. mikaelf

mikaelf Ny medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hur tusan går jag till väga för att boka denna resa privat? Bolaget är Iberia Express, men via deras hemsida blir priset tiofalt dyrare.

2. Henrik_B

Henrik_B Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag skulle föreslå att du rInger Iberia och uppger infon i Fare 1 och Fare 2.

Last edited: 21 Oktober 2014
  3. IPC_Mataveri

IPC_Mataveri Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Vilka datum är det?

4. AABack2ARN

AABack2ARN Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Vet inte vilka dagar du tittat på men jag kan hitta några alternativ där det finns flighter för 76+70 euro, vilket torde vara samma som du sett

5. mikaelf

mikaelf Ny medlem

Land:
    Sverige Sverige
    31 oktober – 2 november, dvs. över nästa helg.

6. AABack2ARN

AABack2ARN Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Enligt Expertflyer är hemresan i praktiken fullbokad med en (1) plats till salu. Men i gengäld visar inte ExpertFlyer tillgänglighet för I2 (Iberia Express) utan enbart IB medan ITA uppenbarligen hittar det...

Så även om jag tror det är ett fel i ITA och det faktiskt inte finns några billiga platser skulle den enda möjligheten vara att kontakta Iberia Express.

7. mikaelf

mikaelf Ny medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Stort tack! Hör vad de har att säga på telefon.

8. Jakob Österberg

Jakob Österberg Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Om du vågar dig på en bokning via resebyrå så kör t ex Orbitz Matrixlösningen. Finns på http://www.orbitz.com
    D
    et finns säkert flera resebyråer också, om någon vet någon mer får ni gärna hojta till!

9. Budgetresenär

Budgetresenär Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hur menar du? Har Orbitz möjligheten att "importera" en rutt man har funnit via ITA Matrix, eller?

mikaelf gillar detta.
  10. adhoc76

adhoc76 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Nja han menar väl att han hittar resan till det priset via Orbitz? Problemet brukar vara att nätresebyråerna inte är uppdaterade, d.v.s. när du klickar vidare får man felmeddelande om att biljetten inte finns kvar till det pris man letat fram...

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!