Senaste nytt

Boka en bonusresa på Singapore Airlines Airbus A380 / B777-300ER i Business class med SAS EuroBonus?

Glenn E

Medlem
Jag hittade lite Business platser via Lifemiles till Melbourne och Tokyo i nästa vecka men är osäker på flygplanstyp.
Förut fanns det platser till Zürich men jag hittade inget nu.
Också mha Lifemiles..
 

Berrsus

Medlem
Via KVS hittar jag tillgänglighet på A380 flighten mellan HKG och SIN senare i år. Men jag har för mig att Dr. Miles redan nämnt tillgänglighet på den sträckan.
 

JohanA

Medlem
Via KVS hittar jag tillgänglighet på A380 flighten mellan HKG och SIN senare i år. Men jag har för mig att Dr. Miles redan nämnt tillgänglighet på den sträckan.
KVS är bara en frontend. Det relevanta är med vilket bonusprogram du hittade tillgänglighet med.
 

staff

Medlem
Availability på SQ till Australien har varit närmast vidöppen sedan back-end förändringarna i Lifemiles härom månaden. Osäker på om endast den regionala J-produkten är tillgänglig dock.

Bästa sättet att boka long-haul J eller Suites är med Krisflyer miles. Man får faktiskt riktigt mycket för poängen och tillgängligheten är oftast god, även i Suites. Tänkte prova J på A350 i April när den flygs på intra-Asienrutter. Ca 14k KF miles one-way.
 
På Airbus A380 och på Boeing 777-300ER flygningar, ja.

Du kan dock boka Singapore Airlines First class award på korta flygningar som inte flygs med Airbus A380 eller Boeing 777-300ER. T ex mellan Singapore-Jakarta.
Finns det fler exempel på förstaklassrutter som går att boka med Eurobonuspoäng?
 
Toppen