Senaste nytt

Boka en bonusresa på Singapore Airlines Airbus A380 / B777-300ER i Business class med SAS EuroBonus?

M@GNÜS

Medlem
IMG_1880.PNG


IMG_1882.PNG


Har flugit A350 i business SIN-KUL samt 777-300ER SIN-MNL för Eurobonus i år, iofs båda intra Asien...
 
Hur är det med Singapores fifth freedom mellan Frankfurt och NYC? Den flygs av en A380. Är det bokningsbar i business tro? Kan ju vara ett trevligt alternativ till övriga flygbolag om man ska över pölen.
 
  • Gilla
Reactions: Gus

Dr. Miles

Expert
Hur är det med Singapores fifth freedom mellan Frankfurt och NYC? Den flygs av en A380. Är det bokningsbar i business tro? Kan ju vara ett trevligt alternativ till övriga flygbolag om man ska över pölen.
Ingen har rapporterat att man har lyckats att boka Business class award på de flygningarna (och inte andra long haul flygningar heller) med SAS EuroBonus poäng. Därför tror jag att det inte går.
 
Hej,

Ber först o främst om ursäkt om det finns en tråd om detta tidigare (är ny i klubben), men är det någon som överhuvudtaget har lyckats åka SQ med Eurobonus poäng? Tallinn hälsade att de öppnar upp klasserna helt random och utan logik, dvs deras Revenue Management sover (?)

Tack på förhand för svar och tålamod :)
 

M@GNÜS

Medlem
Har flugit SQ awards med EB-poäng dessa sträckor i år i business:
SIN-KUL A350
SIN-DPS A330
DPS-SIN A330
SIN-MNL 777-300ER

Så går gör det... hade CGK-SIN i First som jag dock ändrade pga att det inte passade helt tidsmässigt.
 
Tack! Vore kul och höra om någon lyckats med en resa till/från Europa. Jag har för tillfället en award-resa till MNL med TK men skulle helst flyga med SQ - länge sen sist.
 

Senator

Moderator
Det är bara på B777-200ER rutter från Europa det kan finnas bonusplatser med EuroBonus. Nu som både Amsterdam (A350) och Köpenhamn (B777-300ER) inte finns längre, vet jag inte om det ens går längre
 
Toppen