Boka Bonusresa för två i okt-nov

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Longreach, 22 Augusti 2012.

1. Longreach

Longreach Medlem

Jag har sökt som en galning på ANASky web för att hitta business eller first class bonusbiljetter till Bangkok, via en eller annan hub i Europa. Har tänkt mig resdatum 26 okt till 4 nov 2012.

Ser väldigt tomt ut hos nästa alla Star Alliance bolag. Är jag för sent ute, eller kommer det ut flera bonusbiljetter den närmaste tiden.

Några andra tips på hur jag kan få detta till?

2. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  3. inga problem att hitta resor dina datum..
    Ut (det finns fler om flexibel 1-2dgr) egypt.jpg

Hem hem.jpg

4. 10/28(SU) TG953 I2
    Copenhagen 20:45 Phuket 13:20+1 744

5. Longreach

Longreach Medlem

Ska boka med Amex companion ticket, och då måste det väl vara en sträcka som SAS opererar... Kan dock vara ett star alliance bolag.

6. twiggs

twiggs Medlem

SAS flyger bara till BKK från CPH, så det blir nog lite svårt...

7. joemume

joemume Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Lite OT så pratade jag med en tjej på SAS biljettförsäljning igår som BESTÄMT hävdade att Amex 2for1 även gällde på ALLA StarA-bolag. Det gick inte att övertyga henne om annat, så jag gav upp. :cool:
    Men som twiggs säger så är det SAS-metall som gäller för 2 för 1-erbjudandet från Amex och då gäller CPH-BKK i ditt fall.

8. Jag uppskattar om du kunde skriva viktiga essentiala information (som t ex du tänker att använda Amex voucher) när du postar frågan.

4 personer gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!