Senaste nytt

Boende under stambyte?

Bryant

Medlem
Om du kan tänka dig andra handds uthyrning så kanske jag kan hjälpa till är dock inte något ibis i Hägersten:)

Tack för erbjudandet. Jag får återkomma om det blir aktuellt.

Club carlsson har ju kampanjer som ger dig mycket poäng och du kan ju boka erbjudandena om att bo flyra nätter och betala för två (enda natten man inte kan få det är ju natten mellan tisdag och onsdag.) så betalar man för 5 nätter får man bo där 9 nätter.

Letade efter dessa men hittade inget om det på hemsidan (clubcarlson.se)


Korrekt, vi vill bo i sthlm :)

Mina föräldrar har just stambytt. Det fanns folk som bodde kvar i lägenheterna under tiden. Hur de kunde stå ut med det är över mitt förstånd. Mina föräldrar flyttade ut till sin husvagn undertiden det hela pågick.

Vår första plan är att bo hemma, men vi inser att det kan bli jobbiga sex veckor. Jag har tur att jag kan bo borta i 8 dagar genom jobbet men flickvännen har inte samma tur. Jag kan dessvärre inte ta med henne där jag har möjlighet att bo.
 

mry

Medlem
Letade efter dessa men hittade inget om det på hemsidan (clubcarlson.se)

Bokiningskoderna RSGP2P2 och RSGP1P1 när man har gold elite kort på radisson för att boka 4 betala för 2 resp boka 2 och betala för 1 natt. som en riktig poängsamlare byter man hotell efter 4 nätter och tar en natt på ett annat hotell och sen bokar 4 nätter betala för 2 på samma hotell igen. Man får ju 2000 extrapoäng per bokning.

Extra poäng per natt får du via kampanjen på https://www.clubcarlson.com/secure/offers/5544085
 
Toppen