Boende under stambyte?

Diskussion i 'Övrigt' startad av Bryant, 21 Oktober 2012.

1. Bryant

Bryant Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hej!

Vår fastighet ska stambytas under hösten/vintern. Vi drabbas mest under november och december. Någon där ute som har tips på boende under tiden. Hotell med bra deals, lägenhetshotell, övrigt boende?

Tack

2. Homer

Homer Medlem

3. Bryant

Bryant Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  4. rvarttinen

rvarttinen Moderator

Land:
    Sverige Sverige
    Vi nyttjade SPG-poäng och bodde på Sheraton under en del av vår renovering (som är nästan klar nu!). :)

5. Bryant

Bryant Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har inga poäng att nyttja. Eller förresten jag har ju 180$ hos Le Club, det blir tre nätter på Ibis i Hägersten.

3 personer gillar detta.
  6. flying

flying Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Om du kan tänka dig andra handds uthyrning så kanske jag kan hjälpa till är dock inte något ibis i Hägersten:)

7. mry

mry Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Club carlsson har ju kampanjer som ger dig mycket poäng och du kan ju boka erbjudandena om att bo flyra nätter och betala för två (enda natten man inte kan få det är ju natten mellan tisdag och onsdag.) så betalar man för 5 nätter får man bo där 9 nätter.

8. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Mina föräldrar har just stambytt. Det fanns folk som bodde kvar i lägenheterna under tiden. Hur de kunde stå ut med det är över mitt förstånd. Mina föräldrar flyttade ut till sin husvagn undertiden det hela pågick.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!