Senaste nytt

Boeing 787 på Heathrow - Arlanda i juli (just nu, kan ändras)

agehall

Medlem
Hmm, jag testade en dummybokning nyss och då sa den 787 den 23e, men inte 22a. Kollade nog inte 24e.
 

xmit

Medlem
Jag tycker BA borde överraska några Long Haul resenärer som skulle åkt 787 med en 767 med Europa Config den 18:e !

( Och då givetvis satt in den 787 som "blir över" på ARN-LHR åt oss i stället... :) )
 

AABack2ARN

Medlem
Jag tycker BA borde överraska några Long Haul resenärer som skulle åkt 787 med en 767 med Europa Config den 18:e !

( Och då givetvis satt in den 787 som "blir över" på ARN-LHR åt oss i stället... :) )

Det verkar hända med jämna mellanrum på linjen London-Tel Aviv (och Moskva?) att de får Europa-konfigurerade. Det brukar inte föranleda några floder av positiva inlägg... ;)

25 och 27 är fortfarande 787 och den 13 juli är det en longhaul-konfigurerade 767a. Håller tummarna!
 

sembl

Medlem
Den 11:e aug är iaf 767 fortfarande, men det hade jag räknat med ändå. Ser ut att det är lite roulette om det blir 787 eller inte. Säkrast är tex att boka resa till Austin eller Newark för att få flyga med den.
 
Last edited:

Concorde

Founding Member
It's just an aeroplane!

Med tanke på hur osäkra leveranserna är från Everett just nu kommer maskinerna kastas runt en hel del. Pot Luck!
 
Toppen