Boeing 787 på Heathrow - Arlanda i juli (just nu, kan ändras)

Diskussion i 'British Airways, Executive Club' startad av nlu, 28 Maj 2014.

1. nlu

nlu Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hej!

Gör ni en testbokning på dagarna mellan ca 15 Juli till ca 10 aug är 767 utbytt på BA780/BA781. :cool:

Observera att flygplan kan bytas ut.

2. AABack2ARN

AABack2ARN Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Cool :)

Även på ExpertFlyer indikeras 787... Och i början av juli är det longhaul 767a några dagar.

Med lite tur har jag således 2 flighter med Dreamliner och 1 med longhaul 767a i sommar, alla tre bokade i business. :)

3 personer gillar detta.
  3. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    För er som ska boka kan jag varmt rekommendera 3E alt 7E om man reser ensam. Det är de överlägset bästa sätena på 787:an hos British Airways.

4. Vi fick detta bekräftat av British Airways i måndags - att 787 kommer tillbaka i några veckor. Sugna på att åka? :)

1 person likes this.
  5. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Redan inbokad till Farnborough ju! ;)

1 person likes this.
  6. gdaily

gdaily Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Och eftressom jag sitter på 7E och Agehall på 3E på Farnboroughresan så har ni goda chanser att få trevligt tjat om ni sätter er bredvid oss. Agehalls sidoplatser är redan bokade ser jag...

1 person likes this.
  7. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Då ser vi bara fram emot att de skyldiga ger sig till känna! :) Det vore ju dock lite ironiskt ifall det råkar vara två "vanliga" resenärer som hamnat brevid mig.

8. remymartin

remymartin Medlem

Hänger med. Tyvärr är det inte möjligt att göra same day turnaround men kanske man hittar på något annat i UK!

9. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ta en natt på tex Hilton LHR T4 eller DoubleTree LHR. Båda går att få rätt billigt.

10. remymartin

remymartin Medlem

Eller så fortsätter man från T5 norrut med något annat flyg - speciellt om man betalar med Avios.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!